lauantai 10. marraskuuta 2012
Historian opetuksen mieli ja mielettömyys
Matti Rautiainen, Mikko Hiljanen,
Rene Ranka, Matti Rantonen
Historian opetuksen mieli ja mielettömyys
Miten historiaa pitäisi opettaa, tietoja vai taitoja painottaen? Neljä historian ja yhteiskuntaopin opettajaa ottavat kantaa taitojen puolesta. Oppisisällöt eivät saisi dominoida taitotavoitteita.
Historian opiskelun ei pitäisi olla itseisarvo, vaan sen tulisi antaa taitoja toimia kriittisenä ja aktiivisena kansalaisena.
YKL 38.299
58 s. nid.
hinta 8 €
ISBN 978-952-5353-52-5
tutustu | pdf
Kirjoita tilauksesi ja toimitusosoitteesi oikeassa sivupalkissa olevaan lomakkeeseen.
Keskustelua Agricolassa:
* Peruskoululaisten historian osaaminen arvioinnin kohteena