lauantai 10. marraskuuta 2012

Historian opetuksen mieli ja mielettömyys


Matti Rautiainen, Mikko Hiljanen,
Rene Ranka, Matti Rantonen

Historian opetuksen mieli ja mielettömyys

Miten historiaa pitäisi opettaa, tietoja vai taitoja painottaen? Neljä historian ja yhteiskuntaopin opettajaa ottavat kantaa taitojen puolesta. Oppisisällöt eivät saisi dominoida taitotavoitteita.

Historian opiskelun ei pitäisi olla itseisarvo, vaan sen tulisi antaa taitoja toimia kriittisenä ja aktiivisena kansalaisena.

YKL 38.299
58 s. nid.
hinta 8 €
ISBN 978-952-5353-52-5

tutustu | pdf



Kirjoita tilauksesi ja toimitusosoitteesi oikeassa sivupalkissa olevaan lomakkeeseen.




Keskustelua Agricolassa:

Peruskoululaisten historian osaaminen arvioinnin kohteena